Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, September 2, 2009

Suasana Kampung di Subang Parade

Kami ke Subang Parade last Saturday. Nak gi beli baju raya Aqil & Mikhael. Ish perut aku ni tak kempis2 jugak. Mmg dia nak suruh aku buat sit up hari2 la kan.

Kita kena tutup mulut ke mama? Ha a. Knp ada org tak tutup mulut? Diorng nak kena H1N1 ke? Actually aku rasa masih ramai lagi tak pakai mask is because kerajaan sendiri yg cakap, siapa2 yg ada symptom sahaja yg perlu pakai, kalau sihat tak payah pakai.

Tapi aku tengok yg ada batuk or selsema pun ada yg tak pakai. so aku pun pakai jela kalau pergi tempat org ramai ni.

Cantikkan decoration yg di buat di subang parade ni. Dlm tu ada mcm2 kedai yg menjual kuih raya, baju raya.


Mmg terasa kemeriahannya ni, lebih2 lagi lagu raya pun dah berkumandang.


Terasa seperti dlm taman atau di kampung2.

Tambah2 pulak dgn cuaca di bulan Ramadhan kali ni yg sungguh nyaman, so terasa aman je dgn suasana begini.


Siapa2 tak sempat nak tempah baju raya dtg la ke subang parade ni. Sepanjang2 subang parade ni ada jual baju melayu, baju kurung, kebaya. Tapi utk size aku sgt2 la susah, tak jumpa pun. Mmg aku dah gems sikit, tapi ketinggian aku tetap sama, iaitu rendang, maka most of the baju adalah sgt panjang. hehehehehe. Kena try baju kanak2 la mcm biasa.

2 comments:

adikmanje said...

waaa...cantiknya S.Parade BB...semalam adik gi jugak lunch time...tapi tak pergipun area sana..cuma sempat masuk mothercare & rejectshop je...almaklum la 1 hour...mana sempat...

ceritacherita said...

Tula mmg cantikkan. Reject shop best tak adik? Baby mmg dah masuk reject shop tapi ada budak tu tak reti diam, so keluar balik.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin