Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, September 28, 2009

Di pagi 1 Syawal

Adoi, aku give up ok. Dari pukul 10 am, i try to upload all the pictures tapi tak boleh. ni aku upload satu2, itu pun berjam2 tak habis2 lagi. so enjoyla these pictures dulu ya. Harap by petang karang okla balik, ke aku sorang je problem gini?

Anyway back to the story. ni di pagi raya, lepas dah balik dr sembahyang raya, nak tangkap gambar one whole family tapi jadinya hanya family aku. kisahnya mama balik2 terus sibuk ke dapur, nak finalise apa yg patut, sambil tunggu shai yg terlambat bangun dr tidur. Last2 dah ready, ada org dtg, punyala awal, first time dpt tetamu awal, kalau tak usually dlm kul 11 am baru org start dtg.

After that, org tak putus2 dtg, so bila masanya nak tangkap gambar. by noon shai nak ke rumah inlaws dah. sudahnya tak bergambarla kitaorg. maybe kena buat lakonan semula. hahahahha.

Bukan senang nak tangkap gambar elok2 dgn budak2 ni. tak reti diam

But finally dpt jugak gambar yg cantik. cantik ke? bagi aku cantik.

Budak yg happy dpt duit raya.


Alahai ingat kut nampakla gambar baju aku berlabucci, tapi kecik pulak dlm gambar ni. labucci tu aku jahit sendiri last minute, nasib siap gak a day before raya. tapi ntahla tak berseni langsung.

And on the first raya which is 20/9/2009 cantikkan date ni, is also my dearest husband bday. so kitoarg celebrate sekali. Cake tu aku hias sendiri, ambik je toys budak2 ni. hahahahah kerja mudah. Tekala yg ke berapa tu? Anyway Happy bday once again my dearest hubby.

Aqil yg menangis tak taula apasal, kitorg nyanyi je happy bday dia nangis. Agaknya terharu umur abah dia dah meningkat. hehehehehe

Itula citer raya di subang, gambar2 food aku lupa nak ambik. Petang tu kul 3.30 pm terus kitorg ke perak, beraya di kampung zul pulak. Dah setengah jln, baru sedar camera tertinggal, waaaaaaaaaaaa sedihnya aku. so gambar kat kampung adalah ikhsan camera my sil. nanti tunggu blogspot ni baik barula aku upload gambar ya. Hey blogspot takkan still mood raya kut.

2 comments:

Fertzy said...

hai baby!

selamat hari raya maaf zahir batin.

baju raya pepel...sama dgn M&M....cute gambo the 2 A's tue...

nak tergelak baca aqil nangis sbb terharu umur papa dah meningkat....hehe

ceritacherita said...

hi tina, eh betul kan tina.

selamat hari raya maaf zahir batin. sapa m&m tu?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin