Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, September 17, 2009

Jalan-jalan di Pavillion

Aku jalan2 ke pavillion mencari kasut aqil, tinggal kasut je belum selesai. Kalau boleh aku tak mau dah masuk shopping complex ni sbb aku ni perangai selagi belum raya selagi tu kalau tengok apa yg berkenan mesti terbeli. so aku ke pavillion ni bawak duit hanya utk beli kasut je, takut terjebak yg lain pulak.

I went to Stadium, seronoknya ada discount up to 40% utk kasut budak2. Siapa yg still nak beli kasut utk anak2 boleh la dtg sini.

Aku berkenan yg blue color tu, ada 40% discount tu, tapi sayang size aqil tak de. Size paling besar is UK 8. So tak dpt la nak beli kasut kat stadium.

Masuk pulak parkson pavillion. Cantikkan baju2 ni semua. Korang tau berapa harganya, dia jual seperately baju & kain. Baju tu after discount 70% jadi RM68, kain dia pulak jadi RM44. Total kalau sepasang baru RM110. Very good bargain kan.

Dah siap berlabucci semua, Tak payah jadi mcm aku yg skrg ni tgh dok menjahit labucci sendiri, yg mana semalam sebelah tangan je it took me 2 hours to finish, gila lama, udahla tak cantik mana. Tak de seni langsung, bantai jela.


I like this one most.

This one kepada yg suka simple.

Lepas dah tengok2 baju, pergila pulak ke Charles & Keith, menemankan kawan nak beli kasut. Cantik2 sunguh kasut kat C & K ni kan. Tapi kali ni aku tengok2 handbag dia.

Handbag dia cantik2 & harga sgt2la best around RM130 - 150++ je. Tapi sayang handbagnya jenis besar2la. Terlalu besar for me, aku ni tak berapa suka sgt beg2 yg besar. Kecik2 sgt pun tak suka. I like yg sederhana.

Kepada sesiapa yg suka handbag besar & looking for that kind of price bolehla dtg ke C & K.




My friend beli satu kasut & satu handbag dr C & K ni. As for me lega dpt jugak beli kasut Aqil. So my shopping list for raya is already finish. Dah jgn sibuk2 nak masuk shopping complex lagi, ha ini la satu yg bahaya kalau office dikelilingi dgn shopping complex.

4 comments:

Daya said...

Selamat Hari Raya

ceritacherita said...

Cik daya,
Selamat hari raya to you too.

Sherry said...

uikkk.. ada stadium ka kat pavvy.. awat ku tak perasan pun..

ha.. apa brand ada lagik kat situ?

aku jap lagik nak cilok keluar jap ke pavvy gak..

kasot anak2 ku tak beli lagik.. iskkk..

ceritacherita said...

sherry,
ha adala, kat tingkat same level dgn tingkat budak2, tapi di hujung sekali. kau pusingla seluruh floor tu pasti jumpa. ha kat situla aku rasa aku ada nampak selipar yg mcm dhia yg kau nak tu.

ada adidas, nike, reebox, puma.

ha pergila ada up to 40%, kalau ada rezeki kau dpt la size. size aqil tak de.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin