Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, September 2, 2009

Shopping raya

Lepas dah tengok decoration suasana kampung kat subang parade, terus kami ke mothercare. Aku suka mothercare subang parade. Sentiasa ada sale. Smlm aku gi mothercare pavillion tapi tak de pun.

Heran aku, knp mothercare lain2 tak mcm mothercare subang parade ya?

Tengok tu sampai 60%. Tapi yg 60% ni tak byk choice.

Anyway aku dpt membeli baju budak2 tu 4 helai tshirt & jeans dgn mendapat 40% discount. sgt2 suka.

He loves reading, so dia nampak je MPH, terus mintak masuk nak pilih buku.

Tengok tu mask dah tercabut, dia dah rimas. dia kata Mama kat sini tak ramai org la, aqil bukak la mask ni. aku tak kasi, tapi belum sempat say no, dia dah bukak. Mmmm

Budak yg dah boring, dpt baju raya terus dia nak balik. Ni menunggu shai beli kat FOS.

Wancu cepat la. Dia tengok wancu dia melalui cermin kaca tu.

On the way nak balik, ternampak baju kurung ni dlm cermin kedai.

Cantik pulak aku tengok baju kurung ni & clucth tu, sepadan kan utk pakai di pagi raya. Tapi sayang size aku utk baju tu tidak ada. Diorg ni ingat semua org malaysia tinggi2 ke? Ramai yg rendang tau.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin