Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, September 14, 2009

Kuih keria

Yummy, kuih keria adalah kuih wajib bagi aku setiap kali berbuka puasa. The best kuih keria bagi aku is kat gerai luar LRT hang tuah, kalau bulan puasa kakak ni mesti jual kat situ, kalau bukan bulan puasa kakak tu jual kat tepi flat berdekatan lrt hang tuah.

Kuih keria kesukaan aku turut sama disukai oleh Aqil. Dia tau makan pun sejak bulan puasa hari2 aku beli la. Hari2 mesti pesan, mama jgn lupa beli kuih gula utk Aqil ya. Dia panggil kuih gula.

And bila aku tanya, aqil puasa ke hari ni pesan kuih ni. Aqil tak puasa hari ni la, esok Aqil puasa. Tiap2 hari gitula, asal tanya je mesti dia jawab " hari ni aqil tak puasa, esok aqil puasa. Kalau dah esok & esok & esok bilanya nak puasa. hehehehehe.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin