Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, September 7, 2009

Main bunga api

Hi kami berbuka kat rumah je last night. Usually on Sunday kami akan berbuka di luar. Tapi smlm ada budak request nak main bunga api. So lebih baik buka di rumah je kan.

Oh terpaksa pakai surat khabar sebagai alas, ada budak dah pandai makan sendiri, tapi biasala tumpah sana sini.

Diorng makan dulu sebelum buka, adala lagi 10 minute nak berbuka, aku suruh tunggu azan, tapi sibuk kata lapar. grrrrrrrrrr.


Lepas dah habis makan, relax2 jap. Then jom main bunga api.


Kali ni aqil dah tak takut dah, last year konon2 excited nak main bunga api, sudahnya yg main bunga api aku, abah & wancu. dia tengok je.

Mikhael pun nak jugak. Terkedek2 dia dtg.

Hey, tengok saya beranila main bunga api.

4 comments:

Adrina Adi said...

anak2 ed kena tunggu balik kampung baru boleh main bunga api.

shaigirl said...

Hah! Mike lagi berani kan, walau kenit lagi tapi mmg berani! Aqil last year dah besar pun tak berani kan!!

ceritacherita said...

ed, knp tunggu balik kampung. main je kat sini. kau lagi rumah tereskan.

shai,
aqil last year dah 2 tahun lebih pun penakut. hehehehe

Sherry said...

baby.. anak2 ku suka main bunga api..
cuma aku tak bg sgt.. sbb asap byk sgt la.. aku kan semput.. huhuhuhu

now depa main pop2 tu jek.. si anak dara pun suka..
tetiba.. mama depa pun suka .. bleh. hahahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin