Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, September 30, 2009

Gambar2 ketika di ITM

Waaaaaaaaaa my memory card secara tiba2 cannot read. Sgt nangis ok. Aku nak update ceritacherita lain tapi gambar2 semua dlm tu. Disbbkan memory card masih sedang digodek apakah puncanya jadi begitu, maka aku pun terpaksa la mengodek gambar2 lama utk ceritacherita hari ni.

Ni semua gambar2 masa aku kat ITM Shah Alam.

Lepak2 kat tasik shah alam sambil2 jogging rasanya, or menayang tshirt baru yg kami tempah. Z tu tak silapnya nama class kami, dah mcm zorro la pulak aku tengok. DIES tu bukan mati ya tapi stands for Diploma In Executive Secretaryship. Patutnya taruk DES je kan.

Ni dlm class, aku yg kecik cinonet tu, baju belang2 black & white. Kat ITM time aku dulu hari2 kena pakai baju kurung je, baju lain tak boleh. Tak taula skrg keadaan dia mcmana. Bagi aku why not bagi je pakaian yg bersesuaian asalkan tak menjolok mata.


With my best friend nana kat tangga rumah kami. We have to stay outside masa masuk part 3 disbbkan asrama kat shah alam tu tak cukup, maka kami warga yg dr Kuala Lumpur di minta tinggal di rumah masing2, tapi disbbkan leceh nak ulang alik dr rumah maka kami sewa rumah di section 3. Oh sgt havoc masa duduk kat section 3 ni, lupa diri pun ada, yala bebas kan.

Ni pulak kat segamat, tak ingat apa nama activiti ni. Duduk sana 3 hari 2 malam. Aku yg panjat atas badan kawan aku tu. hehehehe.

Itu jela gambar2 yg sempat aku godek. kalau memory card masih semput lagi, maka minggu ni acara mencari gambar2 lama la utk dibuat ceritacherita.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin