Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, September 4, 2009

Berbuka di Shangri-La - Part 2

Kat dlm cafe tu ada aquarium besar ni, ikan2 tu hanya boleh dilihat melalui lubang2 bulat tu. menarikkan.

Full house. Ramai sungguh org yg berbuka di Shangri-la ni.


I had berbuka puasa with my collegues.




My plate. Di mulakan dgn dim sum. Aku kan hantu dim sum. Yummy.

This was my 3rd round. Ingat kut nak lawan one of my collegue, tapi sampai ke 3rd round aku dah tak larat. hehehehe.

Chocolate fountain.


Kegemaran auwww Dato siti & Dato K.


Oh semua dessert adalah sgt yummy. smlm aku dah tahap tak larat. tapi hari ni tengok gulp tertelan air liur.



Segala mcm dessert di sediakan, dr barat sampai la ke timur. Ice cream & ABC pun ada. Kalau
nak try semua aku rasa aku kena lepak kat sana sampai kul 10. Makan rehat jap & makan & rehat & makan.

Itu time single dulu selalu la aku buat. Tapi skrg tak bolehla ada anak tunggu kat rumah. Itu pun smlm aku sampai2, aqil terus kata naughtyla boss mama ni bagi mama balik lambat.

3 comments:

Adrina Adi said...

sepatutnya baby warning siap2. SILA BACA SELEPAS BERBUKA PUASA. haha..

LiAh said...

wah...syurga makanan sonoknya klau ikut nafsu harus ketat perut x leh bgun...

ceritacherita said...

ed, hahahah tahan jela tengok time puasa.

sue,
mmg pun seronok, kalau ikut hati nak je tunggu lama2.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin