Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, September 16, 2009

Kuih/Biskut Raya

Korang dah beli kuih/biskut raya? Or patut aku tanya, ni kepada yg rajin la ya, dah siap buat kuih/biskut raya ke? Aku ni bukan tak rajin, tapi tak tau nak buat pun, oven pun tak de. hahahah alasan yg logic. Actually boleh belajar buat, resepi sana sini ada, beli oven pun boleh. Tapi kemalasan yg tahap melampau & jualan kuih/biskut raya yg ada kat merata2, baik beli je kan.

Aku actually tak reti makan kuih/biskut raya tau. Tapi sejak aku kawin ni barula aku reti makan kuih/biskut raya. Itu pun sbb zul adalah hantu kuih/biskut raya, maka dia suruh aku try itu ini. sejak dr tu la akula aku reti makan kuih/biskut raya. Itu pun nama2 kuih/biskut raya byk yg aku tak tau. Still dlm proses belajar. hahahaha. Dulu2 sebelum kawin, aku reti makan kuih kapit je.

Anyway ni aku jln2 kat sg wang mencari kuih/biskut raya. Not bad gak harga dia RM23 for 50 pieces.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin