Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, September 4, 2009

Berbuka di Shangri-La - Part 1

We had berbuka puasa at Shangri-La Hotel KL last night.

At the entrance, actually before berbuka ada org main alat2 ni, sorry i couldn't remember apakah nama alat2 ni semua. But masa org tgh main ni my camera buat pasal pulak tak leh nak click, maka after berbuka only i had a chance to take these pictures.



Beduk ni diletakkan infront of the entrance to Lemon Garde Cafe. So bila tiba berbuka puasa maka beduk ni akan diketukkan.

Ada org tanya boleh ke dengar sampai ke dlm, yes mmg dengar sampai ke dalam.


Cantikkan environment dia, siapa yg dpt sit kat luar ni sure rasa mcm makan kat tepi taman.

The selection of food. Macam2 ada. Dim sum my favorite.


Sharkfin soup

The selection of Chinese food.

For sushi lovers. Aku adalah tak boleh makan sushi, tried before, tak boleh telan beb. Heran mcmana ramai org suka. Agaknya aku ni adalah sgt tekak malaysian.

Seafood.

Satay

Kambing bakar. Sedap. Tapi aku makan 2 keping je, takut pening.

Ada lagi tau, Western food, Indian food, Segala mcm jenis air, Ulam-ulaman, yg tu semua tak sempat aku nak tangkap gambar. Tapi for dessert ada, Tunggu next entry ya.

3 comments:

Adrina Adi said...

itu orang panggil gamelan. eh ye ker? aku pun ingat2 lupa.

bestnya makan kat hotel. mesti rambang mata.

ceritacherita said...

ed,
rasanya betul gamelan. tula mmg rambang mata, tapi time puasa tak dela boleh makan byk2, tapi bila balik rumah terus teringat2 knp la tak rasa itu & ini tadi.

Adrina Adi said...

haha. betul2.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin