Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, June 29, 2009

Where I had my LUNCH...

Saya adalah pengemar pancake, tiba2 ternampak Pancake House ni kat Pavillion, ha apa lagi excited la aku nak try. Nak ke paddington tah bila la pulak kan. Jauh dr kawasan.

Tapi bila tengok menu2 dia alahai, sikit bebenor la listnya. Ingat kut setebal menu mcm kat paddington tu. So aku sungguh kecewa. Kebanyakkan menu dia pancake yg manis2. Takkan nak makan dessert je for lunch kan.


So saya order ni, ala2 breakfast, ni pun mengenangkan shai order ala2 breakfast kat paddingtion punyala lazat, saya pun ingin mencuba di sini. Tapi so so jela rasa dia.

Selalu sgt lalu lalang kat sini. The Olive Tree. Asyik tengok org makan je, nampak mcm sedap.

Me & my fren pun cuba spagheti bolognese dia, yummy sungguh lazat.

Kat Olive Tree ni pun terdapat berbagai2 jenis cake. Cantik2 design dia, mcm sayang je nak makan. My fren had one of the cake, tapi sorry ya lupa nama. Sedap bangat.



Old Time White Coffee, kegemaran ramai kan. I'm sure uolls semua dah pernah makan kat sini.


Oh saya lupa nak ambik gambar sebelum makan, udah 2 suap baru teringat. This is dry curry mee. 1st time try, not bad.

All time favorite Mee Curry.

I had my lunch at Old Town with Zai, but she refuse to be appear in my blog. Apa nak malu beb. She is heavily pregnant at 33 weeks, baby dia breech at the moment. Hopefully turun la nanti, dia sgt2 takut nak go for csect. Apa2 pun aku doakan semua nya selamat. Take care dear.

2 comments:

mama_QnR said...

love the hor fun and nasi lemak rendang as well kaya butter toast double at old town

ceritacherita said...

hor fun tak pernah try lagi, nasi lemak rendang & kaya butter toast dah try. kena try ni.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin