Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, June 15, 2009

Hantu Cake....

Aku adalah hantu cake, kalau boleh hari2 nak makan cake. Dah la area office aku mmg byk betul org jual, maka boleh dikatakan hari2 la gak aku membeli cake. ha mana tak gemuk kan. hehehehe.

Cup Cakes

American Choc

Aku lebih sukakan pastries & fruit tart dia. Nak order bday cake pun boleh. Arabi Bakery

Yg ni pulak my favorite choc cake, the best in the world. sgt2 sedap. Abg Naguib 017-381 2203.


Yg ni pulak bentuk dia mcm apam, lain dr lain tau texture dia, mmg mcm apam. tapi rasa dia perghh sgt2 sedap. nak order byk2 pun boleh. Mangkuk's 010 221 1969 (eh ada lagi ya phone no. 010)

5 comments:

LITTLE DEWA said...

baby
ni bazar kat mane tu? hah nnt nk dekat2 raya sure meriah kan!
sedap btul nmpak american choc tu...

Sherry said...

baby...
isk.. buat aku terleleh je weh..
aku kan antu kek coklat..

ceritacherita said...

md,
tu kat pasar siang area office aku ni, tiap jumaat lunch time diorng bukak.

ada gak yg hari2 pun ada.

Jas said...

Baby,

Yang your fav choc cake tu yang u penah kasi kitaorg rasa tu ke? Kalau ye, yes, mmg sedap!

ceritacherita said...

jas,

yes, yg i pernah kasi korang rasa tu.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin