Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, June 10, 2009

Di Suatu Pagi ...

Di suatu pagi yg maybe kebanyakkan org yg bercuti masih lagi di atas katil pada waktu2 pagi. Tapi for me last weekends, kul 10 am dah terpacak kat shopping complex. Best je pergi pagi2 ni, nak parking senang, nak jln senang. org tidak terlalu ramai.

Ni masa aku tunggu shai sambil2 tangkap gambar dia, boleh pulak nampak supermarket ni drpd tingkat 2 di mana kami berada. Nasib Aqil tak perasan, kalau tak mesti dia ajak turun bila nampak ice cream dr tingkat atas ni.


Ha, menjawab kepada teaser yg apa aku buat kat bobbi brown. Ini la yg aku buat kat bobbi brown. eh bukan aku, tapi shai. I gave her a make over voucher at bobbi brown utk kenduri belah Mahathir.


Kejap betul dia ni make up, in 45 minutes dah siap. punyala awal kami dtg sbb takut make up lama ke kan, karang terlambat pulak siap. Balik2 rumah kenala shai duduk dlm bilik air cond takut make up cair. Itu pun byk muka dia yg break. I guess foundation bobbi brown tak sesuai dgn kulit shai kut.

Aku dok sibuk perhatikan cara2 dia make up mata, sbb aku sgt2 suka bila tengok org pandai make up mata cantik2 ni. Tapi aku sendiri pun tak tau nak blend kan warna. nak gi beli eye shadow pun tak tau nak beli color apa. ha sapa boleh ajar? kalau aku tanya mana2 SA make up sure dia boleh bagi tau punya. but knowing them yg mmg nak menjual barang, for sure karang mcm2 di suruh beli nya. Utk aku yg baru nak belajar ni beli basic je cukup la dulu. Dah pandai esok boleh beli lagi.





Tada dah siap. Simple je. Shai kata pipi tu merah sgt, aku tengok ok je.

3 comments:

Adrina Adi said...

aku suka kalau yg mekap mata kaler gelap2. apa orang panggil tu, smokey eye? hihihi..

sorry, kurang arif bab2 mekap ni

ceritacherita said...
This comment has been removed by the author.
ceritacherita said...

aku pun suka smokey eyes. tapi nak buat sendiri tak tau.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin