Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, June 4, 2009

Guess Handbags

Dari zaman ITM lagi aku sgt2 suka barangan guess, daripada handbag, baju, wallet, jam, belt, cuma kasut je aku tak dpt beli sbb tak de size. hehehehe. Sampai skrg saya masih setia dgn guess. Walaupun of course jenama2 yg lain pun saya suka, guess tetap menjadi antara pilihan saya.

Cuma ada satu ketika design handbag guess yg dikeluarkan agak terlalu padat dgn besi, menjadikan dia nampak agak cheap. Lama jugak keluaran seperti itu di pasaran. Tapi tengok kepada design2 yg latest ni, besi2 tu dah tak de lagi. It is more sophisticated now.

To Marciano, dah la jangan lagi buat design handbag yg penuh dengan besi2 tu.

Skrg ni guess handbags offer a very good discount, up to 60%. Tapi kali ni saya tidak membeli, sbb dah beli sale bulan feb hari tu. So hanya tengok2, oh aku hanya menahan perasaan supaya tidak membeli.







Kepada yg nak membeli handbag guess, singgah di Isetan & Parkson, kat sana ada discount. Kat butik guess tak de sale at the moment.

3 comments:

LITTLE DEWA said...

baby
patut yg 60% off tu bleh tangkap sebijik! hehe. baik punye racun nih!

mama_QnR said...

wala....

jualan murah di mana2
hehehe....

ceritacherita said...

md,
masa sale bulan feb hari tu pun 60% gak, dah grab masa tu. itu yg skrg ku tahankan je nafsu. hehehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin