Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, June 10, 2009

Kenduri sambut menantu

Last weekend adalah kenduri sambut menantu yg di adakan oleh pihak lelaki. Legakan shai segalanya dah selesai. Baju2 kawin tu biasala lepas habis kenduri semua simpan buat kenangan. Aku sampai skrg tak pernah2 lagi pakai baju kawin aku dulu, nak pakai mcmana pun udah sendat. dulu berat masa nikah 42kg, skrg 53kg. ha 11 kg tu, camne la nak hilangkan.

eh back to the story

Bunga pegang ni hasil dr kerja tangan shai, pandai pulak ya kau buat, kemas je.


Kasut, tinggi dia just 3 inch je.

The table setting

Aku tgh kepenatan, sbb panas betul hari tu. aku jadi pengapit uols hari tu. Just jln je dr luar masuk ke perkarangan majlis ni. Boleh la tahan aku kena cat walk dgn baju sendat tu (baju tu aku buat before aku pregnantkan mikhael, kira masih boleh di sarungkan tu kira ok la kan, nasib ada corset cover perut, heheheheh).

Gambar aku jln cat walk sambil kena pegang payung tinggi2 sbb nak samakan dengan si pemegang belah laki tu ( lenguh tangan aku tau, aku kan rendah, kena pulak dgn si tinggi, nasib tak de kesan peluh kat ketiak, kalau tak hancus, ke ada??? alamak!!!!, kena tengok gambar la nanti), ha gambar tak de sapa nak tangkap masa ni, hanya photograhpher je yg ambik. Sbb abah kena dukung mikhael. Takkan nak suruh Aqil pulak kan.


People at the main table. Kesian Wan Tun & A.N sesat, kalau tak boleh suruh diorng duduk kat main table ni.

Pengantin sedang memotong pulut. Again, tribe knpla kita tak tangkap gambar bersama lagi time ni kan. Belah laki kita udah tak busy.


Aku suka dgn arrangement yg di buat, kemas & teratur.

Aqil & Mikhael yg tak kira panas terik pun, sibuk nak jln ke sana ke mari, kepala tu dah basah lencun. Kali ni aku tak bagi diorng pakai baju melayu.

Tetamu2 bersalaman sebelum melangkah pulang.



My father with new besan.

3 comments:

Syima ~Mama Kyra~ said...

tq jenguk my blog..keep in touch ye :)
sana sini kenduri kawin kan..yg utg kita ni perut kenyang :D
anak2 you dua2 boy..syoknya.. :)
brt u sama dgn i la..sblm kawin n lps kawin :D

ceritacherita said...

Syima - Mama Kyra,
best baca your blog, cerita anak2 i suka.

ooo berat kita sama ke? Camne la kurus kan balik kan. hehehehe

Julie said...

kan?? kenapa la kita tak ambik gambar berempat? ish.. asyik lupa je.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin