Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, June 11, 2009

Pakej Perkahwinan

Actually this entry dah lama aku siapkan, tapi tak tau bila nak publishkan, patutnya nak publish masa citer2 pasal kawin shai on our side, tapi fikir2 too much citer about kawin kang ada yg boring pulak. so i guess this is the right time. Smlm citer pasal kenduri sambut menantu hari ni sambung citer pasal pakej perkahwinan.

Oh aku bukanlan agent pakej perkahwinan ya. Just before we went back from the hotel kat tempat shai's receiption. Betul2 when you enter the hotel, on the left you can see this 2 chair & a table. Aku ingat kan ada promotion apa ke. Rupa2nya everything pasal Pakej Perkahwinan yg di sediakan di hotel tu terletak kat depan ni.


Unik kan, tak pernah aku tengok mana2 hotel ada buat mcm ni. Tapi satu je yg aku notice, hotel ni hanya menyediakan pakej perkahwinan melayu.


Album gambar2 perkahwinan2 yg pernah mereka buat sebelum ni ada diletakkan dia atas meja. Aku rasa lebih selesa begini. Tengok apa yg menarik, kalau berminat boleh ambil card yg diletakkan di atas meja tu.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin