Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday, June 16, 2009

Kerana Sireh ... Part 2

Selepas dah dpt sireh perut pun terasa lapar, actually aku mmg lapar sgt pada hari tersebut, tak breakfast pagi tu, niat di hati nak makan dulu baru mencari sireh, tapi sbb bus tak berhenti ke bus stop sepatutnya, maka dah pukul 1 lebih baru aku dpt mengisi perut. Aku pilih makan kat kedai mamak je, tempat biasa aku makan dgn shai masa dia kerja kat JGA.

Ramai yg kata makan kat lorong2 area masjid jamek ni ada mcm2 makanan yg sedap, tapi oh tidak, aku tak sanggup dah makan kat gerai2 di lorong ni. selepas aku kena food poisoning yg maha teruk, muntah2 & diarhea, walaupun masa aku kena tu makan kat gerai di jln tar, tapi taubat aku, tak mau dah makan kat gerai2 di lorong2 begini. kebersihan dia belum dpt di jamin.


This is my 1st time tengok ada pekerja melayu kat kedai mamak, kalau tak kebanykannya semua di import dr India, ke aku baru perasan?

Lepas makan, aku jln2 sekitar kawasan tersebut, boleh juga di katakan tempat ni little india, aku rasa briekfields lagi hebat. tapi kalau nak cari pakaian2 bollywood or apa2 accesories bollywood, boleh la ke sini.



Deretan kedai yg menjual berbagai2 jenis barangan dr kaum India.


Jinak2 merpati di sini, dah mcm ala2 kat overseas pulak. hehehehehe.


Kerana sireh, aku dpt mengelilingi area masjid jamek yg dah lama aku tak kunjungi.

3 comments:

Adrina Adi said...

baby, mmg details habis.

i like... :)

Nurul a.k.a Riko said...

beshnyer...aku pun dah lamer tak lalu kat jalan masjid India.

ceritacherita said...

ed,
thanks.

riko,
tula aku pun tak plan nak gi sana, tapi sbb bus dah berhenti jauh, ha terpaksa aku cover citer dr kotaraya. mmg nak suruh aku tulis citer tu. hehehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin