Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, June 4, 2009

Teaser !!!

What am I doing at Bobbi Brown?

Saya beli make up?

Tentu kawan2 saya terkejut, saya dah jadi kaki make up ke?

Sejak bila?

Make up pun tak reti nak pakai. Kalau tanya my hubby sure dia kata ish kalau tak reti make up tak payahla nak beli make up mahal2. kalau rasa nak make up cantik2 pergi belajar dulu jgn pandai2 hentam je. kang jadi clown.

So adakah saya pergi belajar make up?

Teka2 la ya.








Stay tune, kalau nak tau jawapannya.

4 comments:

mama_QnR said...

bikin saspen sehhh.......
hahahaha...

have a nice day!

ceritacherita said...

hehehehehe, ada suspen sikit baru best.

u too have a nice day.

LITTLE DEWA said...

hah kot2 ko nk bg aku hadiah, x yah susah2, bobbi brown pon aku suke... *wink*

ceritacherita said...

md,

kalau ada rezeki apa salahnya. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin