Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, June 11, 2009

Hello Kitty Fantasy

Untuk yg ada anak perempuan & masih tak tau lagi nak bawak ke mana anak anda di akhir2 cuti sekolah ni, ha boleh la dtg ke sg wang, kerana ada Hello Kitty Fantasy. Aku rasa bukan saja anak2 yg meminati hello kitty ni, rasanya remaja, mak2 pun still minat lagi kan.

Korang boleh nampak ke ni? Berkali2 aku ambik gambar tapi susah betul nak dpt yg clear, sbb lighthing byk sgt kat sana. so aku tulis balik la ya.

Hello Kitty & Cinnamoroll Meet & Greet Session 5- 14 June at 2pm & 7 pm
Hello Kitty Fantasy Merchandise Fair - 5 - 14 June
Hello Kitty Fantasy Coloring Contest 7 & 14 June at 4 pm


Ni la pentas dia, at 2 pm & 7 pm akan ada la hello kitty punya session. Tadi aku ingat nak tunggu, tapi tula kena masuk office balik at 2 kan.


Hello Kitty online, I'm not so sure what is all about, budak yg terangkan tadi pun mcm tak reti nak cakap je, dia just suruh login to www.gloot.net

Beg ni kan dah lama aku berkenan tau, rasa nak beli je. Tapi tengok harga mak ai, RM500 ke atas. huhuhu tak sanggup.


Ada mcm2 barangan hello kitty yg di jual


Nak tangkap gambar dgn Hello Kitty pun boleh. Apa lagi jom ke sana.

2 comments:

Nurul a.k.a Riko said...

Cumil betul hello kitty nie yer. Aku pun suka tgk.

ceritacherita said...

riko,
tula aku pun sama. kenan kat lunggage tu, tapi mak ai mahalnya.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin