Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, August 3, 2009

15 years already girls

Hey gals, do you guys realise that we been known each other dah 15 years. Lama kan. Aku baru je kira, I know dah berbelas tahun, but tak pernah kira exactly berapa belas. Enna drpd dlm gambar ni montel kemain, dah jadi kurus bak model.

Yes we love singing, dr kat itm sampaila skrg tak habis2 ke karaoke.

me with nana, my best buddy. she is very sincere to her friends.

Lepas dah graduate from itm, lama jugak kami ala2 lost contact. masing2 busy. This is the first time kitorg jumpa balik after 1 year tak jumpa rasanya.

Ni masa hence party lynda, 2 weeks before she get married. Iza, aku ada gambar kau yg ni je. tak byk la gambar kita bersama. next time jumpa kita snap picture byk2 ya.

Karaoke again. aku jugak yg terlampau kan. hehehehe. Yg still available tu belah kiri aku tu enna.

This is nana hence party, aku time ni baru lepas habis pantangkan aqil. my hence party ada gambar tapi adalah sgt2 sensored. sungguh kurang sopan la. knp korang tak tangkap gambar sopan sikit ya.


And now us being mom & wife.

This is recent picture, 3 months ago i guess. Hence party zai, boleh tak buat lepas dia dah pregnant, yala dia bagi tau nak kawin last minute. pandai kau ngelat ya zai. hehehehe.

For all of you gals, i love you guys very much, Hope that our friendship will be stronger & stronger. Aku doakan korang semua murah rezeki & hope kita kawan sampai bila2, eternity. aku selalu bayangkan, mcmanala time kita tua nanti, takkan nak lepak karaoke lagi beb. hehehehe.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin