Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, August 5, 2009

Nak beli sunglasses

Semalam saya masuk office lambat sikit, sbb ada hal kena settle kan di pagi hari. Sambil tu ambik kesempatan breakfast sama2. Aqil ni tiap2 pagi mesti ajak breakfast sama2. Kalau hari2 tak bolehla ya, mama & abah nak gi work.

Tak tau knp dia buat muka mcm ni, tiap kali aku nak ambik gambar je dia buat gini.


Oh tiba2 meloncat pulak ke gambar handbag. oh lepas dah breakfast & settlekan hal di pagi hari tu, maka saya pun ke office. maka tengahari saya pun ke pavillion.

Ni dlm charles & keith, handbag dia menarik jugak design dia tapi agak besar la. Saya tak berapa suka handbag yg terlalu besar. Kasut dia mmg sgt2 cantik and sale still on, tak taula sampai bila. Tapi saya mcm masih 50/50 nak beli ke tak kasut kat sini, sbb saya tak pernah membeli kasut melebihi RM50, well saya mmg bukan pencinta kasut, sbb tula teragak2 nak beli, rasa lebih baik beli baju. hehehehe.

Anyway, saya ke sini adalah kerana nak survey sunglasses. Tapi tiba2 aik dah mahal ke sunglasses kat sini, ke mmg harga dia mcm tu. Rasa2 mcm sebelum ni tengok sunglasses dia RM69.90 gitu, tapi skrg dah RM130 and above. Adakah saya yg silap tengok dulu or mmg dia naik harga.


Saya tak beli pun, saja test kat muka dulu mana yg cantik.

Pencarian kaca mata hitam masih diteruskan.

2 comments:

Jas said...

Kelakar plak tgk Mik nya expression tu. Comel pun ada gak. Hehehe!

Tu Aqil pagi2 makan mee goreng mamak la ya?

ceritacherita said...

jas,
tula byk kali i tangkap gambar dia, gitu gak expression dia.

ha aqil mmg tgh hantu mee goreng mamak la. kat rumah pun nak makan mee je.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin