Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, August 10, 2009

A nice place...

I didn't know that this place was such a very nice place. I thought Equotorial Bangi is just a simple hotel. Yala kat kawasan perumahan kan, eh jgn salah anggap ya, saya bukan kondem hotel kat kawasan perumahan. Just usually hotel yg terletak di kawasan perumahan selalunya simple je, tak macam hotel2 kat KL. Tapi Equotorial Bangi adalah sama gah sama cantik dgn hotel yg berada di pinggiran bandar. Saya terpegun.


Jom cuti2 bangi. Sesiapa yg suka bercuti di Lembah Klang saya suggest kan utk pergi ke sini. Sangat2 mendamaikan.




Masuk2 je, saya tengok lobby saya dah terkejut. Cantiknya. Bukanla saya perak tak pernah tengok lobby cecantik tapi mcm saya katakan tadi saya tak sangka hotel di sini sebegini indah.

Sorry gelap pulak gambar ni, 2 x tangkap, dua2 gelap. agaknya nak cover kegemukan saya, gelap2 tak la nampak sangat kan. ahaks!!!

Oh yg ni mmg saya perak. eh korang paham ke apa makna perak, bukan negeri perak ya. perak is jakun. ha korang nak gelakkan aku gelakla, aku mmg tak pernah tengok benda ni, kau letak je tangan bawah dia terus keluar sabun, usually alat pengering je mcm tu kan. berkali2 saya mencuba. hahahahha.


Oh is a nice place also utk makan2, and we had dim sum. Mmg betul ramai org kata one of the best dimsum. Mmg sedap and it is Halal. Cubala pasti nak lagi.

Yummy & mesti order. Buttered prawn.

Dan saya berkongi the yummylicious of the food with my yummylicious friends.



Good food and good friends.


And the cupcake adalah sungguh sedap & pembuatnya adalah dakish.

The date sgt cantikkan? 789

Happy face, happy tummy. Jom nanti pergi lagi.

3 comments:

Norhadar Taharuddin said...

.:: Salam, nak tanya psl dim sum tu.. Nie ke offer RM45/5 pax tu??? Selalu nampak kat advertisement simpang Equatorial tu jek... ::.

ceritacherita said...

hi mr&mrs mondok,
kitaorg kena hari tu RM38++ per person. Cubala, mmg sedap.

adikmanje said...

Bb...ko pasal makan memang teror...tapi yg dengkinya adik ni sebab bdn ko maintain je...tu yg sakit ati+dengki tu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin