Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, August 13, 2009

Kerana nak merasa Krispy Kreme

Korang percaya tak, bila aku tanya kat colleague aku ni What happened to you hand?", dia kata sbb sms. Ha mcm tak caya je aku sbb sms sampai berbalut tangan. Tapi lepas tu aku jadi percayala, sbb mmg dia ni handphone tu sentiasa kat tangan je, kejap2 sms. Boleh gak tergeliat tangan kalau sms byk ya.

Oh kami menuju ke Berjaya Times Square sbb aku nak merasa sgt Krispy Kreme, dah lama sampai Malaysia kan, baru hari ni aku sempat merasa. Tapi sebelum tu sempat singgah Nichii dulu, dah singgah Nichii tu maka aku terjebakla membeli.

Yg ni 70% discount tau.

Tengok mas punyala byk dia angkut, tapi bukan utk dia, dia jadi personal shopper utk Adeline. Boleh pulak org lain pilihkan ya, kalau aku tak retila, mesti nak pilih sendiri.

Oh itu aku, pilih 4 je utk try. Sudahnya beli 1 je, almaklum badan dah melebar, so bila pakai je byk yg tak cantik dr cantik.

Walaupun baju ni color hitam tapi aku rasa nampak gems la, sbb lengan dia tu pendek sgt. Maka aku tak jadi beli.

Itu dah habis satu round try, ambik pulak yg 2nd round utk try. Bukan aku, tapi Adeline.

Seronok tengok org2 arab ni shopping kan, main ambik je apa diorng nak. Byk betul duit diorng.


Kasut aku dah nazak sgt, try kasut ni tapi tak beli. Ish aku ni susah betul tau nak beli kasut,

Dah settle semua akhirnya barula pergi ke tempat yg sebenarnya kami nak tuju.

Saya pilih Cookies & Cream

And Chocolate Iced Glazed. Eh sedapla, sapa kata manis sgt, for me ok je, tak dela manis sgt. This is donut yg aku suka after dunkin donuts. Tak mcm Jco, yg tu mmg aku tak lalu, terlalu manis.

2 comments:

Sherry said...

woit! hahahaha..
kata takot H1N1.. takmo keluar..
ni makin jauh plak 'route' ngko dari biasa nih.. hehehehe

ceritacherita said...

sherry,
hahah tula pasal, kawan aku adeline tu ngajak ke nichii times square, pastu aku pulak mmg nak sgt merasa krispy kreme. maka terjebakla ke sana.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin