Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, August 20, 2009

Alhamdulillah

Hello people,

I'm getting better already. Alhamdulillh. Tapi still kat rumah, berehat. Oh satu pengalaman yg cukup mendebarkan. So you guys out there, kalau demam je terusla ke clinic ok. Jgn ambik mudah sahaja, mcm kita selalu biasa demam setakat ambik panadol kan. At this moment terus2la ke clinic supaya kita dpt di rawat dgn segera dari virus H1N1.

Last friday i have to take EL due to babysitter demam. The next day, Mikhael demam, jantung aku ni mcm nak tercabut bila rasa badan dia panas. Terus gi clinic. Doctor kata kalau demam dia still tak kebah then immediately call dia. Alhamdulillah lepas makan ubat temp mikhael turun.

Pastu on sunday Aqil pulak demam. And alhamdulillah after take medication his temp going down.

Then on Monday, Saya pulak demam. Terus gi clinic, Aku ingat aku tak demam pun sbb rasa badan mcm tak panas je, tapi sekali tengok temp was 38.8. So doctor suruh monitor sendiri tengok mcmana lepas makan ubat, kalau temp terus naik & naik maka kenala gi hospital. Tapi alhamdulillah demam aku kebah. nak tunggu demam tu kebah after makan ubat tu punyala dup dap dup dap aku. Rasa lama sgt.

Alhamdulilllha, syukur sgt semua nya dah sihat kembali.

And walaupun tekak ku terasa sengal2 lagi. tapi nak sgt2 la makan.............., dah la nak puasa kan. Nak gi time berbuka, I don't think so la at this moment, sbb sure ramai org kan, saya nasihatkan buat masa ni elakkan la tempat2 yg ramai org.

Tapi saya mahu makan ini esok, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee sapa2 jom temankan saya.





Till then, new updates will start tomorrow ya. hari ni line kat rumah ni slow la. Nak upload gambar pun terkedek2.

5 comments:

Norhadar Taharuddin said...

.:: Nyum!!! Nyum!!! Nyum!!! Sedap tu... Kat mana nieh??? Kasik tau la... Huhuhu!!! ::.

Helmiyani said...

alhamdulillah.. musim2 gini kalau batuk@demam mmg risau... mintak jauh la...

Adrina Adi said...

harap2 bertambah baik. ed sekeluarga pun baru2 ni tak sihat. risau jgk. tp alhamdulillah semua dah ok. tinggal amna jer yg batuk2 tp tak serius sgt.

LiAh said...

alhmdulilah akak dh sihat & harap2 dpt mjalani ibadah pose ngan sempurna...salam ramadan

ceritacherita said...

mr & mrs mondok,
kat tony romas

cikununu, ed & sue
thanks

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin