Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, August 12, 2009

Uber Amazing Blog


I got this award from Nurul last week. Thanks ya.

• so these are the rules..

• # Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
# Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
# Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them.
# Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged
# Paste the award badge in your sidebar

About Nurul
1. Aku kenal dia thru forum cari, makin rapat dgn dia lepas dia pindah office berdekatan dgn my office
2. Orangnya sgtla lembah lembut
3. Everyweek mesti seminggu sekali aku lunch dgn dia, and after that mestila window shopping. best window shopping dgn nurul, drpd aku tak berani nak masuk designer butik, dah jadi berani sbb selalu ikut dia masuk.
4. Senang utk dibawa berbual, citer pasal apa2 pun ok.
5. Org yg tak suka mengumpat or mengata org.

About me
1. I love singing. Kalau boleh nak jadi guru vocal. That's my dream. Dulu nak masuk vocal course kat itm tapi tak dpt sbb tak reti main piano. Anyway, I still want to go for vocal class in the near future

2. Hari2 during lunch time mesti rotate utk pergi ke sg wang, pavillion or klcc dgn berjalan kaki. Sampai ramai yg tanya tak penat ke berjln. Oh tidak, saya mmg suka berjln.

3. I'm addicted to cake, kalau boleh hari2 nak makan cake. Mana tak gems kan.

4. I love foods, saya adalah sgt kuat makan, kalau sapa2 nak belanja buffet ajakla saya ya. Kalau org tengok sure terkejut dgn size saya yg kecil, ah kecil lagi ke? dah melebar dah.

5. Saya bukan pencinta binatang, satu binatang pun saya tak suka.

6. Saya tidak mempunyai lesen kereta kerana takut accident kalau membawa kereta.

7. Saya suka makan petai, tapi dah lama tak makan sebab masih breastfeed mikhael, takut nanti diapers dia bau petai pulak.

8. House chores yg paling saya suka adalah memasak tapi tidaklah aku teror masak or suka memcuba mcm2 resipi. Just antara iron baju, lipat baju, kemas rumah, paling saya suka masak la.

9. Baru terjatuh cinta dgn make up bila tengok org make up cantik2, maka skrg saya sedang belajar make up perlahan2.

10. Suka ride benda2 yg adventure, mcm flying fox or apa2 extreme ride la.

Alamak nak tag sapa ya? saya tak ramai kawan yg ada blog. Kawan baru pun belum ramai lagi sbb baru 3 months saya jadi bloggers. anyway here you go

1. Adik - Kenal thru forum cari, lepas tu start jumpa selalunya kat subang parade sbb masing2 rumah dkt dgn subang parade.

2. Baiti - Pun kenal thru forum cari, lama2 makin rapat sbb hari2 mesti chat kat forum. Anak2 kami yg 1st adalah sebaya, yg 2nd pun jarak nya tak la jauh mana, beberapa bulan sahaja.

3. Niza - Dah lama kenal dia ni, kenal thru nana. Dah lama lost contact, jumpa kembali di cyber world.

4. Syima - Antara bloggers yg baru saya kenali.

ok aci la 4 je ya. kawan2 lain semua dah kena tag dah.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin