Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, August 27, 2009

Main masak2

Semalam aku masak for berbuka. Dah bosan sungguh nak beli lauk kat pasar ramadhan, selalu sgt tak menepati citarasa.

Udang masak lemak cili padi & ikan goreng. Walaupun simple, tapi sampai 3 x tambah uolss.

Elok mood aku tgh seronok nak masak ni & niat di hati hari ni nak masak ikan bilis tumbuk dgn cili api & ayam masak kicap, tup2 semlam elok je aku habis masak terus habis gas. Tak beli2 lagi gas, petang karang la baru nak beli.

3 comments:

shaigirl said...

Apa resepi masak lemak tuh yg nak bagi. Boleh aku try..Hehe

Adrina Adi said...

rajinnya masak. aku sejak preggy ni malas giler nak masak.

hihi

dok rumah mak jugak yg best. ahaks!

ceritacherita said...

shai,
resepi esok aku bagi kat subang.

ed,
mana ada rajin, aku jarang masak. tapi skrg balik awal so sempat la memasak. kalau budak2 tu aku ish sibuk sama nak masuk dapur.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin