Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, August 14, 2009

Budak yg sakit mata

Budak ni sakit mata, mula2 aku biarkan je tak bawak pun dia gi clinic, sbb takut gak nak gi clinic kan ramai org batuk, selsema. aku taruk air susu aku since ni petua org2 tua bila budak sakit mata. tapi dah 2 hari makin merah mata dia. so pergila clinic. nasib la doctor tu cepat, takdela lama sgt dlm clinic. aku & aqil dua2 pakai mask. lupa pulak nak ambik gambar.

Lepas dah keluar dr clinic, ada budak ajak gi beli mainan kat jaya jusco, ni semua sbb abahla yg janji. aku refuse nak pergi, aku kata aku tunggu dlm kereta dgn budak2, pergila beli apa2 mainan pun. tapi bila sampai sana, aik tak ramai org. so kami pun turun la.

Lengang punya pasal, budak ni boleh pulak buat mcm2 aksi.

Mana mama & abah ni adik? Diorng pergi shopping tinggal kan kita ni.



Ish tak habis2 aksi ultraman dia.

Sambil tunggu aqil yg bukan main lama pilih mainan.

Bila kereta ni gerak, budak kecik ni takut, maka dia pun duduk kat bawah.


Ha dah sampai pun abang, abang ada sebelah pun dia still duduk kat bawah jugak.

Kat sini la aku saja2 check out gown poney, mak ai RM99 utk size 18-24 months, kain sikit je. dah tu poney made in malaysia kan. awatla mahai benar barangan malaysia ni?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin