Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, August 13, 2009

Perfume sale

Ini masa dlm perjlnan, punyala panjang jem. tapi ada gak manusia yg tak menyempat2kan. Dia ingat dia sorang je ke nak cepat. org lain pun nak cepat jugak. Last2 tak de sapa nak bagi dia ruang, terpaksa la belok ke kanan & ambik jln straight tu. Nasiblakan, sapa suruh nak potong jalan.

Ha kami nak ke perfume warehouse sale, dah tau jgn ke tempat ramai org tapi pergi jugakkan, satu nya sbb nak beli for someone special tu, then kami pun nak gak beli perfume. Maka ini la rupa kami, dah mcm nak gi merompak pun ya gak aku tengok. Budak2 aku tak bawak ya. Kami berdua je.

Sekali masuk je ha tak de org? Selalunya sepadat2 manusia, sampai beratur bukan main panjang, ni mesti ramai yg takut berhimpit2 dgn manusia kan. Bagus.

Perfume pun byk lagi, mostly from Elizabeth Arden. Harga bawah RM100. Murah kan.

Make up pun byk. Lipstick RM24, Eyshadow RM28, Compact Powder RM42. Itu je aku ingat. Kira bolehla buat refrence kalau diorng buat lagi warehouse sale.

Aku tgh gila nak beli eyeshadow utk buat smokey eyes, tapi masa ni aku tak beli pun. aku beli lipstick je.

Skincare pun ada, semua bawah RM100 sebottle.

Lepas balik dr warehouse sale ada budak tuntut janji bawak dia keluar. Aku serba salah nak bawak ke tak budak ni keluar, yala tempat ramai org tak elokkan. Maka aku fikir2 tak pela bawak kat parkson tempat mainan, kat situ tak ramai org. Mmg betul tak ramai org. Maka dpt la dia main kejap.

Kejap je pun. Dlm sejam. Pastu kami balik.



Ni face art, hari tu aku baca kat redmummy katanya tak jumpa face painting kat sini. Ni aku jumpa kat parkson subang parade. Eh face art dgn face paiting lain kan, face painting lukis2, yg ni camne pulak ya? Tapi aku rasa ah lebih kurangla. Kira kalau nak color2 muka bolehla kan.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin