Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, August 26, 2009

Mmg dah kena beli kasut

Kasut aku mmg dah nazak sgt, as you guys know aku bukanlah pencinta kasut. Kadang tu sampai kasut tula aku pakai gi kerja, kasut tu la jugak aku buat gi jln2. Mana tak cepat haus.

Raya pun akan muncul so adalah lebih baik aku beli kasut kerja merangkap kasut raya gak. Boleh gitu. hehehehe.

Kasut ropol2 ni cantik pulak aku tengok, tapi nak pakai gi kerja ish mcm nak gi function la pulak kan.


Yg bertali ni pun cantik, tapi aku cukup malas berikat2 ni.

Yg ni look nice & simple kan.

Yg ni pun aku suka, ada ribbon, girlish sikit, tapi agak tinggi.

Yg ni sgt2la simple & sesuai dibawak pergi kerja. Pencarian masih diteruskan. Yg tak bestnya vincci dah habis sale. Udahla size 3 susah nak cari tempat lain.

3 comments:

LiAh said...

ala comelnya kaki kak size 3 je..kasut2 tu sume lawa2 tp sue pn suka kasut yg simple2 sajok

ceritacherita said...

sue,
tula kaki cinderella. susah tau nak cari kasut.

Drama Mama said...

size 3??? ingatkan kaki i yang size 5 ni dah abeh kecik, ada lagi yang comel size 3 ya hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin