Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, August 26, 2009

Pasar Ramadhan

Bulan2 puasa ni pasar ramadhan mmg sgt famous. Sana sini org berniaga.

Tapi nak cari yg sedap bukan main payah. Kebanyakkanya main hentam kormo sbb nak berniaga.


Semalam aku teringin sungguh nak makan nasi tomato. Ingat nak tunggu hari sabtu, boleh suruh mama masakkan, tapi ah lama lagi kalau nak tunggu. So aku terjah pasar ramadhan utk beli nasi tomato, yay ada, masa membeli tu dah terliur2 dgn keenakkan nasi tomato.

Dah terasa2 kat lidah nasi tomato rasa mcm mama buat or nasi tomato kat pasar siang every friday kat area office aku.

Rupa bentuknya adalah seperti ini. Nampak lazatkan. Sekali mak ai, rasa minyak sapi dia kemain lagi, mcm kena gaul dgn minyak sapi. Terus aku rasa mcm nak muntah. Sampai skrg aku rasa loya lagi. grrrrrrrrrrrrrr potong stim betul la.

Kenapa kebanyakkan peniaga di pasar ramadhan mostly nya tidak sedap. Kalau tak reti masak jgn la buat. Buat dissapointed pembeli je.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin