Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, July 30, 2009

Ke Sogo kerana Mohd Haikal

Sebelum melangkah ke sogo aku singgah sini dulu utk makan. Usually kalau ke sogo aku mesti nak makan kat sini. Sgt usangkan kedai ni. Bukan mudah nak dpt kedai mcm ni kat kl, kalau restaurant lain dah lama renovate bagi nampak moden, tapi dia tetap maintain gitu je.

Aku start makan kat sini masa still sekolah lagi, my parents yg selalu bawak kalau kami jln2 shopping di jln tar. Dari aku sekolah sampai la skrg satu menda pun tak berubah.

Dlm kedai ni begitu muhibah, ada nasi padang.

Ada rojak & mee rebus.
Ada nasi goreng, mee, kuew teow & mee hoon, chinese style. Halal ya jgn risau.

And aku mengambil keputusan utk makan nasi padang. nyum2 sedap.

Lepas perut dah kenyang, barula aku singgah sogo, mencari playpan for anak zai.


And ahad lepas me & my family pergi melawat Mohd Haikal. He was born earlier than the due date. Remember my fren zai yg tak mau muka dia masuk blog aku tu. Her due date suppose to be in the middle of august, tapi Haikal lahir awal July. He was only 33 weeks that time.

Zai punya air ketuban pecah & mula2 doctor bagi injection utk kuatkan lung baby so that kalau boleh tunggu lagi 1 week baru deliver. tapi the next day baby dah berak, so kenala csect. Alhamdulillah even though tak cukup bulan, tapi tak payah masuk incubutor. His weight masa lahir was 2.6kg, not so small kan.

To Mohd Haikal, welcome to the world.

3 comments:

Jas said...

Such a cutie la Haikal tu. Nampak cam dah besar.

Congratulations to the parents!

Baby,

Sedapnyaaaaa nasi padang tuh!

ceritacherita said...

jas,
nasi padang mmg sedapkan, tapi ada gak tempat yg tak sedap. kat sari ratu sedap tapi tak leh makan selalu. mahalan.

Che Ta said...

baby
ada gak org lain yg suka pi kedai tu!! ingatkan oltaimer je hehe
is a must-go for me n hubby, likes the mihun hailam there!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin