Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, July 17, 2009

Adala kat PAVILLION not so expensive

Sapa kata kat pavillion hanya ada kedai yg mahal2 je. Ada la kedai yg not so expensive. Walaupun tak byk tapi still ada. Meh ikut aku. Tu gambar atas tu Soda. Lupa beb kat tingkat berapa, tapi ala pavillion tu tak de byk sgt wing mcm kat sunway pyramid, One Utama or Midvalley. Mmg pening kalau aku ke sana.

Nichii pun ada, skrg tgh sale, cantik2 baju dia. sale sampai bulan 9 katanya.

Bata pun ada.

Nose pun ada, so still boleh beli kasut2 murah di pavillion kan.

Dlm Padini ni ada Vincci, Seed and of course la padini kan. So sapa kata hanya orang2 kaya sahaja yg boleh shopping di Pavillion?

5 comments:

Aliya said...

aku dah berhabis banyak dah dlm masa 2 hari pegi training tu.. itu la akibatnya Pavilion hanya 5 minit walking distance from the hotel. pokai dah.

ceritacherita said...

aliya,
hahahahha tu baru 2 hari tu. aku ni hari2 dkt dgn shopping complex. Selalu sgt beli barang yg tak sepatutnya beli. Shopping apa kt sana?

Sherry said...

psstt..
si camerawoman yg pakai kebaya merah tu adakan dia yg daku kenai? hehehehe

ceritacherita said...

sherry,
tak tau la kau kenal ke tak. Secretary kat office aku, Mas.

Sherry said...

ohh.. ekekekekee
aku ingatkan cik puan nurul kita.. hehehehee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin