Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, May 13, 2009

Shampoo Mickey Mouse

A day before I bought this mickey mouse shampoo, aku jln2 kat Guardian ternampakla shampoo ni, ingat nak beli, tapi fikir2 nak beli ni or beli shampoo yg biasa dibeli. tak pela balik rumah karang tanya aqil.

Patutnya tak yah tanya pun dah tau apa jawapan aqil, sure la dia nak shampoo mickey mouse kan. So lepas aku dah tanya dia, mmg dia nak la.

Yg nak tergelaknya. mlm2 tgh tidur tiba2 aku dengar aqil panggil aku mama... mama..., aku tengok jam dah kul berapa ni, dah pukul 3 am. aku tanya aqil nak apa? nak susu ke? aqil dgn mata tertutup nya cakap, mama jgn lupa beli shampoo mickey mouse tau. aku yg tengah mamai2 nak tergelak pun ada. Then dah lama dah, sekali lagi aku dengar, mama jgn lupa beli shampoo mickey mouse tau. aku pun terus ambik phone terus letak dlm reminder, kang lupa beli pulak sian kat dia. masa tu pukul 6 am.

Ha ini la shampoo mickey mouse tu. Sampai je aku kat muka pintu rumah babysitter. Terus Aqil tanya, mama ada beli shampoo mickey mouse tak. ha aku kata ada, ok jom aqil nak mandi skrg. terus aku terpaksa tipu, kata mama dah beli tapi esok pagi baru org tu hantar. kalau tak sah2 la nak terus mandi, padahal dia dah mandi dah.

So ini la gambar pagi tadi, tu rambut yg baru lepas shampoo dgn shampoo mickey mouse. shampoo tu langsung dia tak mau letak balik dlm bathroom, dia terus letak dlm beg dia & bawak gi rumah babysitter.
Tetap nak buat aksi ultraman gak.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin