Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, May 15, 2009

Nasi Kukus Ayam Goreng Berempah

Citer pasal makan lagi kan. Aku kan kuat makan. Ni antara favourite aku. Nasi Kukus Ayam Goreng Berempah. Dia punya kari perghhh sgt2 la sedap.

Tempat nya betul2 depan Hong Leong Bank, Jalan Perak, kena lintas jln la dr Hong Leong Bank tu. Sapa2 yg kerja berdekatan kalau tak pernah try lagi, di mestikan mencuba. Tapi satu jela tempat ni agak panas, tak taula atap apa yg diorng bubuh, berkuap je tau. Kalalu tengok dr jauh tempat nya ala2 bintang walk. Tukarla atap tu ke atap yg serap drpd bahang ya.






5 comments:

Julie said...

menariknyaaaa... tapi sangat la jauh utk aku gi lunch masa weekday.

lepas ni review kudu la pulak.

ceritacherita said...

ha kalau ada kerja kat kl ke bolehla singgah, tapi tempat ni sgt2 la panas. tak selesa kalau nak lepak2.

ha kudu mmg dlm list utk di review. sungguh lama aku tak makan kat kudu, dah tak de geng. ada sesapa nak follow aku gi makan nasi kandar kudu?

jijah montel said...

hi... i tgh bloghopping terbaca entry u ni.. i duduk kat dungun.. nasi kukus memang terkenal kat sini.. tapi harga masyaallah mahal.. nasi, ayam, kuah sikit, timun2 ketul and a bit of sambal belacan cost RM6.. gila mahal kan? rasa dia biasa aje..

tapi tgk KL punya nasi kukus dalam entry u ni.. lagi meriah.. and only RM5.50 je.. bagus betul..

ceritacherita said...

cikgu liza,

oo kt dungun terkenal gak dgn nasi kukus ya, ingat kut terkenal dgn nasi dagang je. nyum2 sedapnya nasi dagang.

Anonymous said...

uish sedapnye!!!

sapa nak bertanggungjawab ni?
aku teringin!!

-Rat-

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin