Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, May 27, 2009

Make up for Akad Nikah

My sister ambik Munie Ahmad http://themakeups.com/ for her make up artist for her wedding. Hasilnya sangat2 la cantik.

Oh aku bukanlah seorang yg pandai make up, so segala mcm2 benda make up aku bukan tau sgt apa kegunaannya. Niat di hati lepas ni nak belajarla make up dgn Munie Ahmad. She conduct a make up class one to one for just RM200. Best kan, bukan senang nak cari org yg boleh ajar kita one to one. Logon to her website for more details http://themakeups.com/

The brushes. Ni lagi la aku tak pandai, nak guna brushes ni pun tak reti. Mmg aku nak kenala belajar semua ni.

Before make up



Sorry, aku tak dpt nak ambik gambar step by step, oleh kerana kami hanya dua beradik so aku kena berkejar ke sana ke mari, dgn 2 org budak kecil tu lagi. mmg ada gambar yg aku tak sempat nak ambik. so nanti tunggu jela gambar dr photograhper ya. I think i should hire my own personal photograher for my blogla. hahahaha Should I? Nak suruh my husband pun susah jugak since sapa yg nak handle dua org budak kecik tu nanti.

The final touch up.





Dah siap, alahai tak perasan tau gambar tak clear. so sorry la korang. nanti gambar dah siap from photograhper i will put it again ya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin