Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, May 29, 2009

Saat2 akhir sebelum melangkah ke dewan

Cerita Cherita debaran saat-saat akhir..

Gambar2 make up aku tak sempat nak ambik byk2, shai start make up at 6.30 pm, masa tu aku tengah siapkan 4 org, aqil, mikhael, diri aku & my hubby. Aku sampai bilik shai at about 7.10 pm. ambik gambar serba sikit, done my fake lashes, heheheeh aku pakai fake lashes mlm tu, tapi gambar tak sempat nak ambik, semua org tgh busy. then 7.30 pm aku turun ke bilik aku balik. Siap2 by 8 pm turun ke hall.

I love the eyes, cantikkan Munie make up kan mata.

Bunga pegang.

Kasut

Selendang yg di jadikan vail

The pelamin yg sedang menanti pengantin utk Singgah Sana di atasnya.

Antara para tetamu yg hadir

Slide yg mengalu2kan kedatangan para tetamu

Flower girl yg telah siap sedia menanti pengantin utk sama2 masuk ke dewan.




Masa ni kompang dah berbunyi & flower girl bersama2 pengantin mula berarak masuk ke dewan.
Muka yg penuh debar melangkah masuk utk duduk di Singgah Sana pelamin.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin