Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, May 20, 2009

Have you McValue LUNCH-ed this week?


Hi jom ikut saya lagi nikmati McValue Lunch di Mc donald's

Hari ni pilihan saya adalah Spicy Chicken Mc Deluxe. This is my first time merasa Spicy Chicken Mc Deluxe. Macamana rasanya ya?
Rasanya a bit spicy dr Mc chicken and saya sangat suka texture ayamnya, rasa lebih ranggup dan mempunyai daging ayam yang banyak. Rotinya pula lain dari yang pernah saya rasa sebelum ini. Dia agak crunchy, sedap sangat. Combination bersama mayonis dan juga salad sangatla menyelerakan. So apa lagi sesiapa yang masih belum mencubanya, silalah cuba.

Jom kita ke Mc Donald's lagi for McValue Lunch esok ya. See ya.

1 comment:

Baiti Mustafa said...

biar benar ko makan mekdi hari2 beb??..if aku dah loya dah..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin