Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, May 21, 2009

Makan-makan di Johnny's

Johnny's mula-mula yg introduce to me is zarina, 5 years back i guess, start dr tu mmg jatuh cinta la dgn steamboat kat johnny's ni. Last week i had lunch at johnny's with my friends. Nyums2 sgt sedap.

Ini antara menu-menunya, lupa pulak nak kira berapa jenis steamboat yg dia ada. Tapi tengok ni bykkan. Daripada seafood, hinggala ke ayam, daging & telur pun ada.


Ni antara yg kitorg order, tak la tinggi sangat kan. Dlm setiap mangkuk ni la diletakkan steamboat2 yg di pilih.
Ni periuk dia, aku tak tau apa nama sebenar utk periuk steamboat ni. tapi dlm tu dituangkan sup & kita didihkan dia. Sup dia ada 2, satu sup cair & satu lagi sup tom yam. Aku suggestkan ambikla sup cair tu sebab sosnya sangat2 la sedap. Kalau kita order sup tom yam dah tak dpt nak rasa sos dia. kira tak click la.

Ha ini la sos yg teramat sedapnya. tak percaya. cuba la.





Tengok tu muka aku sampai berkilat dek menahan wap dr periuk tu. hehehehe

4 comments:

Julie said...

oi asyik cerita makan je pagi2 ni.. rasa macam terbau2 je sup steamboat tu. yum yum!

Jas said...

Uik, sedapnya!

Ni Johnny's kat mana korang makan ni?

Baby,

Tu bukan berkilat sbb glow pakai Loreal ka? Hehe!

ceritacherita said...

julie,
tula aku pun dah terperasan ni asyik citer pasal makan je kan.

jas,
johnny's kat bb plaza. hahaha mmg bukan berkilat pasal loreal la, tu tgh berpeluh2 tu.

Nurul a.k.a Riko said...

Baby..
omg! gelak kat diri sendiri cz muka aku pun berminyak gak.

mmg besh makan kat johnny's. suka bangat kat sos yg sedap tu.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin