Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, May 28, 2009

Rehearsal kat hotel

Cerita Cherita hari rehearsal.

We had our rehearsal on sunday, petang kul 3.30 pm. Aku tak masuk campur just jadi tukang sibuk je. Ada org tanya aku, knp tak jadi bridesmaid, ish dgn badan yg montel ni tak kuasa aku nak naik atas pelamin.

Rehearsal ni for those yg involve je la, bridesmaid, best man, dayang2 kecik, MC and of course kedua pengantin.

Aqil yg tak reti diam on that day, dari siang sampai la ke mlm, berlari je kerja nya. I gave him chocolate cake petang tu, sbbnya kitorg semua alas perut makan nasi dulu, yala kan tak tau kul berapa diorng akan serve the food, kang takut budak2 lapar. tapi aqil tak mau makan nasi.

And kebetulan ada pulak choc cake, aqil mmg hantu chocolate. so dia bedal bukan main byk lagi. So betul ke chocolate ni buat budak jadi hyper active?

Aqil posing depan entrance

Yg ada kain ropol2 color pink tu is meja utk makan beradap

The Pelamin
Yes, my sister love pink so much. Cantikkan color ni. Aku mmg suka color2 soft utk wedding, maybe aku agak ketinggalan kut, kalau color yg terang2 mcm merah ke, cantik mmg cantik but tak sesuai la for wedding kan.





Ni kat depan pintu masuk di letakkan tepak sireh, sireh junjung & alat2 merenjis and ada kata2 pujangga mengenai perkahwinan melayu. Sangat2 unik bagi aku, yg ni hotel yg buatkan.





The bunga pahar, di beri kepada yg merenjis.

3 comments:

Sherry said...

hehehehe.. cute aqil..
aku still terngiang2 kata2 dia aritu..
bile ngko tanya dia.. dhia pretty tak.. dia kata tak.. mama pretty..
awww.. how sweet.. hehhehee

Julie said...

aku tak perasan pun ada meja letak tepak sirih tu. cantik jugak kan.

the pelamin is really nice. soft pink/white sgt sweet.

ceritacherita said...

sherry,
mestila mama dia yg pretty. hehehehe

julie,
bila aku tengok cantiknya color soft pink tu, terus terfikir knp time aku kawin dulu tak buat color ni.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin