Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, May 21, 2009

Have you McValue LUNCH-ed this week?

Tick Tock Tick Tock!!! It already 12 pm. Jom kita McValue Lunch!


I'm having my all time favorite, Big Mac. Dulu-dulu kalau saya pergi je Mc Donald's saya mesti order Big Mac, sampai semua mengelarkan saya hantu big mac. Memang sampai sekarang pun saya masih hantu big mac, tapi dengan adanya McValue Lunch bukan sahaja saya boleh order big mac tapi lain-lain yang dalam McValue Lunch pun boleh. Sebab semuanya menjimatkan, It's value for money.

Kalau dulu-dulu sebelum ada McValue Lunch, bila rasa nak makan Big Mac je mesti terfikir-fikir, yala Big Mac kan burgernya agak besar, dengan daging yang diletakkan adalah 2 lapis, so semestinya harganya pun lebih besar. Tapi itu dulu, sekarang tidak lagi, dengan McValue Lunch harganya sungguh menjimatkan. Tak perlu fikir-fikir lagi, hari-hari pun boleh Big Mac.




Esok kita McValue Lunch lagi ya.

3 comments:

Sherry Said said...
This comment has been removed by the author.
kerul said...

dahsat punyer iklan ni.. mcd bayo royalty x? hehe... eh, terjumpe blog makcik sudey.. hehe

kerul said...

halamak.. terkomen kat site blog org lain... sori2.. hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin