Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, May 5, 2011

Diari AF9 - Live from Jaya Jusco Setiawangsa

 Huhuhu sanggup aku ke sana tu, peminat fanatik punya pasal. hahahaha.  Dah lama tak rasa seronok tengok AF9, aku seronok tengok masa AF1,2 & 3 je, pastu boring dah, paling best AF2, masa tu minat sgt kat Adam, sampai join fan club & pergi makan2 dgn Adam sekali kat Saloma Bistro. Hahahah nak gelakkan?  gelak la, tak pe. 

Kali ni jadi fanatik balik ke?  Tak dela fanatik tapi kali ni tah kenapa rasa nak ikut balik AF ni,  maybe sbb this one yg last, lagipun this is the first time diorg buat Diari in public, so tak mau lepaskan peluang, nak jugak tengok diorg dari dekat.

 Masa sampai2 je, masuk je entrance nampai stage kat atas tu & most of the tiang ada banner AF9,  oh terasa excited pulak.

 Cari2 last2 jumpa rumah kaca tu, wah sgt excited tau. hahahaha, Masa sampai2 dgn class Coach Adlin.







 Pastu dlm kul 5 camtu budak2 ni keluar sbb break, aku idakla dtg dari pagi ya, niat dihati terasa gak nak dtg dari pagi. aku sampai sana kul 4pm.  Tanya kat information counter tu pukul berapa diari ni start, dia kata start dari  jusco bukak sampai la kul 8pm camtu, in between of course diorng ni ada break. Tapi lupa nak tanya on Sunday ada ke Diari kat sini,  see bukanla fanatik sgt, ada byk benda yg aku tak tau sebenarnya pasal AF9 ni.




 Kat tiang2 tu semua penuh dgn banner, tapi nak ambik gambar dr depan tak bolehla, sbb tak boleh nak masuk lepas tiang tu, so tengokla tu berusaha gak nak ambik gambar, nasib je tangan aku ni tak panjang, kalau panjang dptla nampak tulisan tu lebih kan.

Overall i really enjoyed watching them, dpt tengok diorg live best sgt tau, kalau u guys yg minat AF9 carila peluang pergi tengok Diari ni secara live.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin