Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, October 19, 2009

What's new at ZARA?

Raya dah habis, nak tengok ke lagi gambar open house, mcm dah basi je kan, tapi aku nak jugak tunjuk, tapi in the next2 entry la ya. Raya dah habis, nak lagi ke beli baju? Kalau dah org perempuan tu bukan raya pun beli baju ya dak? Most of perempuan paling kurang, setiap bulan mesti beli sehelai baju ya tak? So jom kita tengok apa yg menarik di Zara.


Baju2 kat zara ni selalunya mesti cantik2kan, harga dia pun cantik2 belaka. sorryla gambar kali ni kurang menarik, adalah kepayahan sedikit nak menangkapnya oleh kerana SA dia disini sana, kang tak pasal2 pulak aku kena marah. Kan kat Malaysia ni most of the shop No camera please.

I'm looking for beg ala2 speedy LV dah lama. Tapi masih tak jumpa berkenan di hati, kalau berkenan dihati tu apa lagi LV la kan, tapi huhuhu harganya masih belum berkenan dihati, maka tengok2la tempat lain yg harganya berkenan di hati. Cantik ke handbag ni?

Harga baju2 kat zara ni korang tau la kan berapa usually RM199 ke atas. Tepuk dada tanya selera.

As you guys know aku bukanla pencinta kasut, tapi tengok new addition kasut kat zara ni aku terpegun, sbb addition kali ni semuanya 5 inch.

Cantikkan?

Tengok mmg berkenan, dan saya mencuba yg ini, oh tidak, aku rasa kalau aku pakai, alamat tak jln la, berdiri je dah buat aku goyang, mau terpeleot rasanya kalau aku memakai kasut sebegini tinggi.

I respect & sangat2 kagum melihat those yg boleh memakai kasut sebegini tinggi.


For those who like & can wear those shoes do check this at your nearest zara.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin