Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, October 5, 2009

Bersantai ke Pavillion - Part 1

Last week masih rasa malas-malasan kat office, mood raya masih ada kan. so decide nak jln2 ke pavillion utk hilangkan rasa boring, during lunch time. Eh tapi aku ni bukan takat time mood raya je time lunch jln2 tapi hari2 jln2 during lunch time. hehehehe.

Tapi masa nak ke pavillion tu fikir gak apa la aku nak tengok lagi kat pavillion ni, nak shopping? ish tak kuasa dah, tak de apa pun nak beli. so jln je tanpa hala tujuan.

Sekali aku jln2 ternampak gambar budak2 ni kat butik guess kids. Wah so cool. Nampak macho kan budak2 ni berambut panjang.




Terus teringat anakku yg sorang ni, ramai sgt org mistaken dia as a girl, walau baju yg dia pakai boy habis pun org tetap akan ingat dia girl. Hey tengok ada iras tak gambar aqil dgn model2 guess kids tu kan. Siapa kata rambut panjang mcm girl, nampak macho apa.

Hello Guess, tak mau ambik Aqil jadi model guess kids kat Malaysia ke? I think lagi best kalau every country ambik their own model utk negara masing2. Tak dela semua tempat gambar anak mat saleh je.

Saya teruskan lagi perjalanan saya , masuk pulak forever 21. This is my first time masuk fitting room kat forerver 21, jgn gelakkan saya ya, mmg saya jakun. This is my first time tengok fitting room secantik ini kat Malaysia. Apa sbb saya masuk fitting room? Emmm dah tentula try baju. Tadi kata tak de mood nak shopping dah kan, tapi tham!! terbeli la pulak selai top.


Cantikkan? Siap ada lampu gini kat setiap fitting room. Apa ke nama lampu jenis gini ya?

Tak sah kalau tak singgah Charles & Keith, dah sebelah forever 21 je kan. Semua org taukan yg saya bukanla pencinta kasut. Kasut saya kalau boleh tak mau lebih dr RM50. Tapi tengok kasut2 kat C & K ni dah mula nak jatuh cinta. Cantik2 sungguh design kasut di sini. Harga pun not bad, sgt affordable.



Design2 kasut C & K sentiasa up to date.


Unik design kasut2 C & K. Sesiapa yg tidak tahu berapakah kasut2 di C & K. It just between RM89 - RM150. Saya pernah mencuba kasut2 C & K, sungguh comfortable.


Sampai sini sahajakah perjalanan saya, ish ada lagi tunggu next entry ya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin