Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday, May 11, 2010

Trend pakai belt di pinggang

Actually i have so many things to tell you tapi alahai card reader tertinggal, maka gambar tak de, camne mau cerita.  so i google all these pictures.

Well, sure korang perasan trend skrg pakai belt gaya gini.  Sana sini mesti ramai je org pakaikan.  Mmg cantik aku tengok,  especially for those yg tinggi.  Org rendah mcm aku ni, i don't think so cantik pakai gini.  What do you guys think?  Ada yg aku baca katanya bagi org rendah jgn takut utk mencuba pakai baju yg mcm long dress ke or baju2 yg lebih sesuai utk org tinggi,   as long as you confident to carry it.  Really?

Ntahla, for me org rendah ni kena betul2 cari baju yg sesuai dgn dia, walaupun dia confident sekali pun dgn long dress beropol2 i don't think it suits her.  Mari kita lihat contoh terdekat Sheila Majid,  dia selalu pakai long dress, tapi semua yg sesuai dgn ketinggian dia,  yg jenis kuncup tak de kembang2 or ropol2.

Eh aku nak cerita pasal belt ke long dress ya. hehehehe.  Lagi satu for me pakai belt ni kalau yg mempuyai top jenis heavy better don't la,  sarat sgt aku tengok.

Tapi betul ke pakai belt gini dpt cover perut?  Kalau ya teringin jugak.  Actually aku teringin gak nak pakai belt mcm ni tapi takut akan nampak lagi rendah. heheheheh.


For people who are tall, bertuahla anda kerana pakai apa sahaja akan cantik.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin