Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, January 29, 2010

Midvalley-Chilis-Redbox

As early as 10 am saya sudah sampai Midvalley, ha awal gilakan, kata cuti2 Malaysia, so kalau cuti bangun lambat mana best kan, kenala bangun awal baru bestkan, so masa adalah terasa lama. Lebih2 lagi kalau cuti2 Malaysia tu di adakan di shopping complex, harus lagi lama lagi best. Sana sini shopping complex dihias dgn keceriaan CNY. Aummmm tahun harimau this year, which is tahun yg sama masa aku lahir that is 1974.

Bestla Midvalley ni, kalau korang nak tau, aku pernah pergi Midvalley ni setakat tengok wayang & balik, tak pernah la jln2 dlm tu, sbb setiap kali pergi je org adalah sungguh ramai, ish tak kuasa nak bersesak. Tapi this time pergi on weekday kan, so jln adalah lengang. Baju tu from ZARA, cantikkan, aku berkenan sgt, harga nya adalah tidak berapa berkenan RM287. huhuhu. maybe some of people thak kisah with that kind of price, tapi aku adalah kisah.

Dah jln2 perut terasa lapar, actually dah ada dating pun kat chilis ni, Ni la yg kita org ordered. Nyums2 sungguh lazat sampai ketat perut.


So enjoy the pictures, makan2 sembang2.



As usual cik dee mesti order cake. All the best Baiti.


After dah makan, singgah pulak ke coach. Ada clearance sale lagi, skrg ni dah up to 60%. Ada org tu sudah sambar satu sling bag, cantik & very good bargain.

30% off. Sale sampai bila tak tau, sampai habis la kut apa yg dia nak clearance kan.

60% off.

This one tak de discount, aku yg berkenan. RM1700.

Oh belum habis lagi, selagi tak pukul 5 mana boleh habis lagi.

Ha apa lagi, jom karaoke.


Pilih2 lagu.

Pilih punya pilih ambik, sampai FULL. hehehehe. So till next time cuti2 Malaysia di shopping mall lagi.

2 comments:

Nurul a.k.a Riko said...

Baby...
Part yg aku x tahan tu..biler kat peti merah kuar ayat FULL - yr song list is full. Walllaaaa...tergelak golek kita sumernyer...kan.

Baiti Mustafa said...

i had a great time..karaoking!

surprisingly la hujan terus petang tu...hehe..erm..surprise ke..cam bleh agak jek..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin