Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, October 4, 2010

Me at Sheila Majid's Concert

 Me & My cousin Julie before the concert begin.  I show this picture to my dear hubby,  aku cakap,  lawakan Julie, dia dah kurus, my cousin ni deliver her 3rd one 2 days before i deliver Mikhael, so adalah jealous bila tengok dia senang je kurus.

Then nak tau apa my dear hubby cakap, ha dan dan panggil my dear hubby kan. hahahaha. Dia cakap eh you pun dah kurus apa.  Oh well my dear hubby susah tau nak cakap aku dah kurus,  amat susah, so adalah sgt happy tak terkata bila dia cakap mcm tu,   just dia cakap everything is fine already except your tummy, so kasi kurus part tu je,  disbbkan aku pakai spanx skrg so dptla menutup ketebalan perut ni sikit.  Oh perut what should i do with you, payah betul.

Eh aku dah melencong citer ni.

 With my other cousin, Amy.

 And us again. And aku bukanla terlalu kemetot seperti di dlm gambar ni walaupun aku tau aku mmg kategori petite, tapi dlm gambar ni jelas kelihatan rendah adalah oleh kerana kedua2 mereka memakai kasut yg super tinggi.

 Muza yg ambik gambar ni, tangan parkinson betul.  hahaha.

 In the Dewan Filharmonik.

 Ni semua adalah gambar curi mengunakan camera lama aku yg tak de flash. They are very strict, totally tak boleh taking picture, ada je kiri kanan orang jaga.

 The orchestra team,  1st time aku tengok orchestra, mmg best sgt,  music diorng mainkan mmg berbeza. How i wish i can play any of music instruments.

 Sebenarnya itu ada tau gambar Sheila, tapi sbb dia pakai putih & sportlight kena kat dia & guna camera berkurun lama, langsung tak nampak sheila.

So last but not least,  Me & My best cousin again. Till we meet again in next Sheila Majid concert which is suppose to be held on 27 November 2010.  Hopefully dpt la sponsor. Please.

2 comments:

mummysyafie said...

tummy memang payah kan, even i pun dah macam preggy

ceritacherita said...

betul, i think kalau nak kempiskan balik either pergi slimming centre or pergi gym ambik personal trainer. kalau buat sendiri confirm tak jadi.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin