Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, September 8, 2010

Singgah jap kat sipi2 jln tar


Smlm aku ada meeting kat luar, bila nak bali kena naik LRT and berhenti kat Station Masjid Jamek utk tukar another LRT.  Tak de niat pun nak ke mana2, niat nak terus balik cepat je. tapi tengok2 sebelah station masjid jamek ni gerai2 jual mcm2 barang sepanjang ramadhan dr jln tar rupanya sampai la dkt2 dgn masjid jamek ni. punyala panjang kan.  sure pening mana satu gerai yg nak di pilih. 

Mula aku mcm nak ke tak nak pergi,  fikir2 boleh la round sikit2 tengok apa yg ada, lagi pun aku nak mencari brooch.

Tengok2 kasut,  kut2 ada yg berkenan utk budak2 ni. ah kasut budak2 tak dpt beli lagi. aku ingat nak kasut/sandal osh kosh tapi sampai ke OU aku check it out, tak de size la pulak utk budak2 ni, maka kenala tukar brand, hari ni gak aku akan cari.

Aku rasa mmg ramai dah start cuti kan, mmg padat sungguh org.

Tak sanggup aku  nak teruskan lagi perjalanan, nampak je gerai brooch terdekat, terus cari yg berkenan & beli & terus balik.

Ha aku selitkan sekali gambar budak2 ni main kat play ground depan my parents house sabtu lepas. 

Not bad gak camera handphone aku ni,  dua beradik ni bergerak2 pun gambar still no bad kan, kira tak dela blur.

Ha tengok betul kan, tak de blur pun gambar ni.

Budak yg Alhamdulillah dah sihat sepenuhnya.

Actually jongkang jongkit ni yg bahagian lagi satu aku yg naik. hahahahah mujur tak patah ke, teringin punya pasal.

Well lagi 2 hari je Insyallah ramadhan akan meninggalkan kita, semoga kita bertemu lagi di ramdhan akan dtg.  Selamat berpuasa ya geng.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin