Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, September 30, 2010

Fahrenheit - new shopping complex at Bukit Bintang & What's new at Charles & Keith

 Fahrenheit, new shopping complex kat area mana lagi kalau bukan bukit bintang for you guys to go.  Smlm aku pergi check it out,  mmg tempat strategic. Sapa2 dulu suka lepak Bintang Walk tau la, ala KL Plaza dulu, dulu depan tu mmg hebat, happening habis,  tapi tak taula knp tiba2 je berkubur. And now i guess diorng nak happeningkan balik mcm dulu kut.

 So aku pergi smlm, Ini la rupa dlm dia, cantik, tapi byk sgt2 lagi kedai yg tak bukak, byk yg kosong. yg bukak pun kedai yg tak dikenali.  Kalau yg tak bukak lagi tu pun byk kedai yg tak dikenali, I'm afraid tempat ni jadi tak laku je nanti.

 Kosong lagi kan.

 Interior dia cantik, aku suka.

 Byk lagi kedai yg kosong2, harap kedai yg kosong2 tu adalah kedai yg best2.

 CPK opening soon, tulis situ in December, i guess by December semua kedai dah bukak dah la.

 Yg ada antaranya, masuk2 je terus nampak Body Shop.

 And Charles & Keith. So kasi masuk dlm Charles & Keith tengok apa ada.

 Their pink collection in conjuction of breast cancer awareness.  Ini je yg ada pink, tak de yg lain.

 Ada sneakers dah skrg.

 Kasut2 lain sorry aku tak ambik pun gambar, aku tengok handbag & wallet kali ni.

 Their wallet price range is below RM100.

 Not bad gak yg ni, aku suka.

Go check it out Fahrenheit kalau u guys ada kat area Bukit Bintang.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin