Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, June 18, 2010

Porridge & You Tiao at Food Republic Pavilion

Setiap kali aku lalu lalang dkt Food Court Pavilion mesti aku nampak ramai betul org order benda ni,  mula2 aku tak taula nama sebenar dia apa.  Kalau ikut aku, aku panggil kueh cha koi & porridge je.

Dari hari ke hari nak order tapi tak order2, until one day, when i read yatie's blog, terus terasa nak makan.

Setelah di try,  nyum2 it's so yummy, sapa suka porridge u should try, porridge dia sedap, cicah you tiao (cha koi) dlm porridge tu.  Heaven.  Harga dia terkejut aku,  sgtla murah utk dibandingkan dgn harga makanan2 lain di food court pavilion ni. It is only RM3.90.

Alamak tengok gambar ni dah terliur balik. Isnin ni kena try la.

2 comments:

yatie sawanila said...

hahahah.. u mmg betul betul pergi makan ek..
I rasa mcm nak mintak resepi plak camner dia buat bubur nasi yang sedap
sedapkan...
u ada try sesame ball dia??? hish rasa mcm nak pergi pavillion plak.. mau lingkup encik suami

ceritacherita said...

yatie,
tula tengok u makan terus nak. tak pernah try lagi sesame ball dia. kalau u dah try nanti bagitaula sedap ke tak.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin