Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Tuesday, March 30, 2010

Beautiful Blogger


Dah lama dah dpt this award from Nurul, tapi baru hari ni nak tulis. Anyway, thanks Nurul

This is the rules & regulation once you got the award
1. Thank & link the person that gave you the award ~ done~

2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic. 
Ha sampai 15???  Huhuhu i tak ramai kawan bloggers,  yg ada pun lebih kurang sama je mcm Nurul, so most of them pun dah kena tag. hehehehehe. so saya tag my sister jela, dia pun dah lama tak update blog.

SHAI 


3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.  
4. State 7 things about yourself  7 things about myself

1. Aku adalah no. 1 fans of Sheila Majid. Dari aku darjah 6 minat dia, sampaila skrg.  She's awesome.  Penyanyi yg paling disegani kat Malaysia ni, Tak caya cubala korang tengok ada tak mana2 wartawan yg berani tanya dia lebih2.  Kes dia dgn Roslan dulu pun tak de sapa berani tanya.  Kes pasal anak dia Khaleda buat hal pun org tanya sikit je.  Dia  masuk dlm rancangan amboi3, azwan ali yg laser tu pun tak de tanya walau satu soalan pun yg laser, semua tanya pasal career dia sahaja.  Mmg salutela kat dia mcmana dia boleh dpt standard mcm gitu kan. Ada artis lain yg mcm dia, nan ado, semua selamba je wartawan tanya soalan laser. Eh aku citer pasal aku ke or pasal Sheila. hahahah sorry.

2.  Aku tak suka beli kasut, aku beli sbb kita semua kena pakai kasut, hahahaha sungguh asingkan, agaknya kalau kita ni boleh pilih berkaki ayam je, aku tak de kasut kut. hehehehehe.  Kira kalau aku beli kasut tu, aku akan pakai satu kasut tu jela sampai lunyai, dah lunyai baru beli baru.  Tapi of course aku tetap ada satu kasut kerja & satu kasut santaian hari weekends.

3.  Masa aku kecik aku adalah sangat montel, kalau aku rajin nanti aku letak gambar ya.  Sampai umur 4 tahun aku montel. Mujur dah besar aku jadi kurus, tapi skrg dah jadi montel balik.

4.  I don't have any specific color that i like.  Aku ikut mood je, semua color aku pakai.  

5.  I' am not an animal lovers, tak de satu binatang pun yg aku suka.  Kucing pun aku takut. hehehehe.

6. I love singing very much, Kalau boleh nak jadi cikgu vokal. Artis??? No no, sbb saya suka privacy.  Masa isi borang nak masuk ITM nak ambik course vokal, tapi sayang saya tak tau main piano.  Kalau skrg belajar boleh lagi kan?  

7.  I love my disco lifetime before. Walaupun zaman kejahilan tapi seronok & byk dpt experience tentang jenis2 manusia yg ada kat dunia ni.   Seminggu tu mesti pergi DV8, Base 2 & Piccadilly, Hard Rock, Planet Hollywood etc etc. Tapi skrg kalau kau ajak aku gi disco pun aku tak nak. Not my time anymore la.

1 comment:

Che Ta said...

have'nt claim mine yet.. mcm berat je syarat2 dia hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin